• O2outdoor_pic_001.jpg
  • O2outdoor_pic_002.jpg
  • O2outdoor_pic_003.jpg
  • O2outdoor_pic_01.jpg
  • O2outdoor_pic_0111.jpg
  • O2outdoor_pic_02.jpg
  • O2outdoor_pic_03.jpg
  • o2outdoor_pic_031.jpg
  • O2outdoor_pic_033.jpg
  • O2outdoor_pic_034.jpg
  • O2outdoor_pic_035.jpg
  • O2outdoor_pic_036.jpg
  • O2outdoor_pic_037.jpg
  • O2outdoor_pic_04.jpg
  • O2outdoor_pic_041.jpg
  • O2outdoor_pic_042.jpg
  • O2outdoor_pic_043.jpg
  • O2outdoor_pic_044.jpg
  • O2outdoor_pic_045.jpg
  • O2outdoor_pic_046.jpg

Find more about Weather in Veszprém, HU

  • Kiemelt programjaink

     

    Nordic walking szeminárium

    2018. július 21.,
    14–17 óráig


Lassan, de biztosan

drinkingÉvek, évtizedek alatt rakódtak le azok a zsírpárnák. Ugye senki nem hiszi, hogy átlagos (nem műtéti) körülmények között néhány hét vagy hónap alatt drasztikus változásokat lehet elérni? Itt (is) valóban igaz a fokozatosság elve. Alapigazságként elfogadhatjuk: mozgás nélkül nincs tartós fogyás.

Fontos, hogy a mozgás elkezdése essen egybe étrend- és életmódváltozással is.

Ehhez a lassú, de biztos átalakuláshoz a nordic walking azért jó, mert:

  • a bothasználata nagyban tehermentesíti a túlsúly miatt túlterhelt izületeket;
  • a botok használata segít megőrizni az egyensúlyt sport közben;
  • mivel a Nordic Walking a test izmainak mintegy 90%-át megmozgatja, és ezzel serkenti az anyagcserét és minden életfunkciót, jótékony hatással van az ülés alatt felgyülemlett salakanyagok távozásának sebességére, többek között a bélműködésre;
  • azonos sportolással töltött idő alatt a felsőtest intenzív használata miatt 20-25%-kal nagyobb kalória felhasználás érhető el, mint klasszikus gyaloglással;
  • a fenti okból kifolyólag gyorsul az anyagcsere, intenzívebb a méregtelenítés, ez a túlsúly okozta további panaszok enyhítését is jelenti (szív és érrendszeri betegségek, cukorbetegség stb.);
  • a csoportban, hasonló problémával küzdőkkel együtt végzett sporttevékenységnek nagyobb a megtartó ereje, mint az egyénileg végzettének, könnyebb a motiváltság fenntartása;
  • a terhelés fokozatos megválasztása miatt örömöt jelent a mozgás még túlsúlyosan is;
  • fontos kerülni a túlterhelést, ügyelni kell az intenzitás fokozatos növelésére!

Hírlevél

Copyright © Mozdulat és képzelet Kft. 2014. All Rights Reserved.